Tvorba filtrů

Filtry, pomocí kterých ulehčíte zákazníkům výběr produktů v kategorii, se tvoří z parametrů a číselníků, které máte nastavené v Katalogu (/admin/katalog/#parametry). Aby zákazník mohl dle těchto parametrů filtrovat, je potřeba tyto filtry nastavit v Nastavení>Filtrování, kde můžete přidat jednotlivé parametry/číselníky, podle kterých má zákazník filtrovat.

Zeleným tlačítkem Přidat zvolte parametr/číselník, který se má zobrazovat ve filtru.

Po zvolení konkrétního parametru můžete provést nastavení, jak se filtr má v kategorii zobrazovat. Lze zvlášť nastavit pro mobil i desktop. Po kliknutí na zelenou ikonku mobilu, aktiviujete nastavení filtru zvlášť pro mobil. Hodí se především v případě, že na mobilu nechcete ukazovat zbytečně rozbalené filtry.

Můžete např. nastavit, jestli se filtr má zobrazit jako zatržítko nebo roletka.

Příklady zobrazení filtru. (Více o nastavení filtru barvy se dočtete také zde.)

Další nastavení:

Tooltip - v /admin/katalog/#parametry u každého parametru máte možnost vložit Popis. Díky zobrazení Tooltipu můžete podat informaci zákazníkovi, co např. daný filtr (parametr) znamená.

Viditelných hodnot - v případě, že parametr obsahuje např. 20 hodnot, můžete zobrazit např. jen prvních 5 a další se zobrazí až po kliknutí na Zobrazit více

Zobrazení - určuje, zda filtr má být rozbalený (a tedy hodnoty budou hned vidět), nebo rozbalitelný (hodnoty filtru budou vidět až po kliknutí na rozbalit filtr), nebo sbalitelný (filtr bude rozbalený, a zároveň má zákazník možnost skrýt hodnoty). Doporučujeme nastavit na Sbalitelný, v případě, že máte více jak 10 hodnot, zákazník bude moct hodnoty vždy srolovat zpět.

Počty hodnot - u nadpisu filtru zobrazí počet hodnot, které filtr obsahuje.

Počty produktů - za konkrétními parametry filtru se ukážou hodnoty v závorce, které obsahují informaci kolik produktů se v dané kategorii nachází s tímto parametrem.

Jakmile budete mít filtr nastavený, nezapoměňte odkliknout tlačítko Aktivní, abyse filtr zobrazil na e-shopu.