Nadpisy a titulky

Název stránky a titulek

Filtr zboží automaticky mění nadpis stránky a titulek. Díky tomu vznikají indexovatelné stránky na hledané fráze. Aby generované fráze byly co nejhezčí, je potřeba filtr správně nastavit. Kategoriím se nastaví slovní rody a parametrům se případně doplní správné tvary (červené boty vs. červená kola).

Příklad

Pro kategorii Šaty může název stránky při různých filtrech vypadat například následovně:

  • Šaty
  • Červené šaty
  • Červené šaty Gant
  • Červené šaty Gant a Bench
  • Červené šaty Gant, velikost XS a S
  • Šaty Gant do 2 000 Kč
  • Červené šaty Gant skladem

Pořadí v názvu stránky

Pořadí se nastavuje v Údržba>Nastavení>Katalog>Filtrováni záložka Názvy pro všechny vlastnosti zároveň, ale použity jsou jen ty, podle kterých zákazník právě filtruje. Před název kategorie se obvykle dává například barvy – naopak velikosti nebo značka lépe zní až za názvem kategorie.

Slovní rody

Kategoriím můžete nastavit rody hromadně v Údržba>Nastavení>Katalog>Filtrováni záložka Slovní rody nebo v katalogu na záložce podkategorie nebo jednotlivě v každé kategorii. Většina kategorií bude používat množné číslo, ale budou existovat vyjímky. Podle tvaru se pak skloňují například barvy před názvem.

Kliknutím na otazník se dostanete do slovníku spisovné češtiny (funguje jen pro první slovo názvu).

Příklad:

  • boty: ženský rod, množné číslo
  • pantofle: mužský rod, množné číslo
  • obuv: ženský rod, jednotné číslo

Slovní tvary

Hodnotám parametrů a číselníků je možné nastavit tvary pro jednotlivé rody. Pokud není tvar nastaven, použije se název. Tvary má smysl vyplňovat například pro barvy, pokud mají být před názvem (Červené boty vs. Boty, červená)

Místo názvu kategorie např. Otevřené helmy, červené bude poté výsledkem název Červené otevřené helmy.