Archivace a deaktivace zboží

Jaký je rozdíl mezi archivací a deaktivací zboží?

Tlačítkem archivovat produkt zcela schováte z kategorií a nebude se vám zobrazovat ani ve vyhledávacím okně v administraci, ani se nabízet v převodkách, nebo příjemkách apod.

Ve filtrování v administraci je pak vidět možnost filtrovat produkty označené “archiv”. Takto si můžete zobrazit seznam všech archivovaných produktů a případně je odarchivovat. Archivovat lze jen zboží, které není skladem.

Příklad: Produkt je vyřazen dodavatelem z nabídky. Vy jste vyprodali poslední kusy zásob, ale nechcete kartu mazat kvůli historii, reklamacím atd. Produkt si archivujete a díky tomu se k němu můžete vrátit.

Deaktivování zboží - na kartě produktu, je možnost odškrtnout volbu “zboží je viditelné na webu”. Touto volbou produkt schováte z e-shopu, ale i nadále se bude zobrazovat v administraci stejně jako ostatní produkty, jen nebude vidět na e-shopu.