Věrnostní program

V eshopu je možné zákazníkům nabídnout věrnostní program, díky kterému mohou za své nákupy získávat body, které při dalším nákupu uplatní jako slevu.

Kdy jsou body za nákup přičteny?

Věrnostní body se zákazníkovi (který je registrovaný a přihlášený) přičtou až po vystavení faktury a nikoliv hned po nákupu. Naopak po stornování nebo dobropisování faktury (když se zboží vrátí nepřevzaté nebo jako reklamace) se body odečítají stejným vzorcem, jako se přičetly.

Body se vypočítají podle kurzu nastaveného eshopem. Například 1000Kč = 20 bodů. Je možné také nastavit, že body se sbírají například po dvacítkách (např za každou započatou tisícikorunu), takže zákazníka motivujeme, aby dosáhl hranice a ještě něco do košíku přidal.

Jak se body uplatňují?

Pokud zákazník má věrnostní body, automaticky se mu uplatní při další objednávce formou věrnostní slevy. Standardně platí, že 1 bod = 1 Kč sleva, ale je možné nastavit i jiný přepočet nebo případně opět dávky, ve kterých lze slevy uplatňovat (například pouze po stovkách bodů). Body se jsou zákazníkovi odečteny z účtu ihned po dokončení objednávky a po jejím stornování se opět vrací.

Lze do bodů zasahovat?

Zákazníkovi lze body přičíst nebo odečíst i ručně v jeho profilu v administraci.

Možnosti nastavení

  • kurz pro výpočet bodů z utracených peněz
  • dávky, po kterých lze body získat (standardně 1 bod)
  • kurz pro přepočet bodů na slevu (standardně 1 bod = 1 Kč)
  • dávky, po kterých lze body platnit (standardně 1 bod)