Úkoly

Modul Úkoly umožňuje zadávat a evidovat konkrétní úkoly v rámci firmy. Úkol může být obecný (např “dokoupit pásku do tiskárny”) nebo přirazený ke konkrétní objednávce/reklamaci/produktu/… (např “nabídnout jako alternativu zelenou verzi”).

Úkoly lze přiřazovat konkrétním zaměstnancům nebo je nechat bez přiřazení odkud se dále rozeberou. K úkolu lze také nastavit termín pro splnění nebo nahrát přílohy.

Automatické uzavření

Při zadání úkolu lze nastavit, aby se úkol automaticky uzavřel, pokud se objednávka vyexpeduje nebo stornuje dříve, než se úkol dokončí. To může být užitečné pro činnosti, které po vyřešení objednávky už nebudou relevantní jako například “zkontrolovat dostupnost u dodavatele”

Šablony

Pokud se často opakuje podobný úkol, je možné vytvořit šablonu s přednastaveným zadáním, nastavením automatického uzavření nebo termínem (například “týden od založení”).

Každá šablona se zobrazí v detailu objednávky jako nové tlačítko pro rychlé založení úkolu.

Kdy úkoly nepoužívat

Úkoly by měly být určené na vyjímečné operace, které nelze vyřešit jinak než lidským zásahem. Pokud se denně opakuje stejný úkol, tak je obvykle potřeba prověřit, jak by šlo daný problém automatizovat.

Pokud je například pravidelně potřeba kontaktovat zákazníky s neuhrazenou objednávkou, je praktičtější nastavit automatický e-mail a odpadne ruční práce.