Popis filtrů v analytice

Aktivní správci eshopu

Používá se v reportech s výkonem jednotlivých pokladních na prodejně. Filtr umožňuje odfiltrovat pokladní, které nejsou aktivní. Řídí se nastavením v sekci “správci eshopu.”

Atribut 1

Slouží k filtrování produktů podle vlastností, které nejsou běžný parametr (barva, velikost). Pokud e-shop potřebuje filtrovat produkty podle jiných vlastností, které jsou specifické jen pro něj, může k tomu použít právě tento Atribut 1. Data se importují z parametru produktu.

Kategorie

Lze filtrovat do úrovně 4. podkategorie:

  • Kategorie > podkategorie 1 > podkategorie 2 > podkategorie 3 > podkategorie 4
  • Oblečení > dámské > bundy > zimní > péřové

Doména, Prodejna

Filtruje objednávky a účtenky podle místa jejich vzniku.

Kanál

  • marketplace
  • telefon
  • prodejna
  • zprostředkování
  • e-shop
  • katalog
  • e-mail

Kolekce

Filtruje produkty podle parametru kolekce.

Prodejna, na které vznikla online objednávka

Filtruje na online objednávky v eshopu, které vytvořili pokladní vybrané prodejny.

Prodejna/Eshop, Místo prodeje

  • web = online objednávky v eshopu
  • web = online objednávky v eshopu, které vytvořili pokladní na prodejně
  • store = prodeje na prodejně

Prodáno/vyzvednuto na prodejně

Vyfiltruje objednávky, které byly vyzvednuty na vybrané prodejně, a účtenkové prodeje na vybrané prodejně.
Využívá se k určování potřebných zásob on-site na prodejně.

Relativní datum

Možnost filtrovat časové období ne podle přesného data, ale například jako:

  • “posledních 100 dnů”
  • “tento měsíc”
  • “poslední tři měsíce”

Sezóna

Filtruje produkty podle parametru sezóna. Sezóna může být například “2023 jaro” a bude pak snadno vidět, jak se doprodávají loňské novinky.

Služba

Produkty je možné filtrovat podle toho, zda jsou na kartě produktu označené jako služba. Typicky se jedná o služby či servis jako například: dárkové balení, výměna součástky, pojištění, apd.

Stav prodeje podle rizika změny

Vysvětleno zde.

Typ prodeje položky

Filtr vyfiltruje prodané položky podle toho, jakým způsobem byly prodány. Například jako běžné zboží, součást kompletu, nebo jako dárek k nákupu. Typ prodeje položky:

  • upsell
  • komplet
  • položka kompletu (jednotlivá položka, která byla prodaná jako součást kompletu)
  • obyčejná položka
  • dárek

Upozornění: Pokud zatrhnete zároveň “komplet” i “položka kompletu” jedná se o duplicitu! Více vysvětlení ke kompletům zde.

Typ zákazníka

  • retail = maloobchodní zákazníci
  • wholesale = velkoobchodní zákazníci

Země dodání

Filtruje objednávky podle doručovací adresy.