V expedici se vypisuje vždy jen část objednávek, které je potřeba expedovat a až když je nějaká objednávka odbavena je do výpisu přidána další. Zobrazené objednávky jsou vybrány jako nejdůležitější a také seřazeny od nejdůležitějších.
Pracovníci v expedici by měli balit přesně to, co vidí v systému a neřešit další pravidla nebo sledovat email s požadavkem na změnu.
Pokud například zbývají pouze objednávky přepravované Českou poštou, vypíší se jako první ty se zvýšenou prioritou a za nimi ostatní. Mezi objednávkami se stejnou prioritou bude na první první pozici objednávka, která na zabalení čeká nejdéle (nejstarší objednávka).
Objednávky v rozhraní Expedice lze řadit dle nastaveného času svozu, nebo dle priority nastavené u objednávky.
U každého přepravce je možné nastavit čas svozu. Díky němu se budou objednávky v rozhraní expedici řadit na základě nastaveného času.
Pokud např. u Zásilkovny nastavíte, že je Čas svozu ve 12:00 a u PPL nastavíte čas 13:00, v rozhraní Expedice budou objednávky do Zásilkovny řazeny na prvním místě. S narůstajícím časem začne pomalu systém přiřazovat i objednávky PPL. Díky tomu se nemůže stát, že byste balili pouze jednoho přeprace a na druhého už neměli čas.
Pokud máte svozy vícekrát za den, je možné k přepravci vložit více časů. Stačí je oddělit čárkou “12:00,15:00”
Osobním odběrům je možné nastavit v expedici, aby se řadily přednostně před objednávkami přepravcem. Toto nastavení je vhodné použít, pokud je sklad a stejném místě jako prodejna. Pokud se osobní odběry rozváží mezi prodejnami, tak je vhodnější nastavit čas svozu stejně jako u přepravců.