V administraci e-shopu je možné vytvořit vazby mezi registrovanými uživateli, čímž dojde k vytvoření obchodních zástupců, u kterých je nadále možné sledovat jimi generovaný obrat.
U registrovaného uživatele není přímo možné nastavit, že je “obchodním zástupcem”. Obchodním zástupcem se registrovaný uživatel stává v moment, kdy je u nějakého jiného uživatele veden jako jeho obchodní zástupce.
Na záložce podřízení uživatelé můžete zobrazit seznam podřízených registrovaných uživatelů pro toho registrovaného uživatele, kterého máte zrovna otevřeného v administraci.
Na záložce Analytika > Obchodní zástupci je možné vidět obraty registrovaných uživatelů s přiřazeným obchodním zástupcem, které je nadále možné filtrovat pomocí běžných analytických filtrů (datum, typ položky, …, a především obchodní zástupce). Uváděné částky mají stejná pravidla jako reporty analytiky (bez DPH, datum objednávky, očištěno o dobropisy, …).
Obchodnímu zástupci můžete přiřadit právo zobrazit report. V ten moment uvidí tento uživatel po přihlášení na vaší doméně na stránce svého účtu možnost zobrazit tento report. Kde přesně se odkaz na report zobrazí je potřeba doplnit do šablony e-shopu (kontaktujte podporu).
Uvidí v něm neanonymizovaná data, ale pouze jemu podřízených registrovaných uživatelů. Uvidí tedy kdo kolik utratil a ne pouze sumu jako takovou. Nejedná se tedy o vhodný nástroj k použití pro uživatele, se kterými nemáte zaopatřené náležitosti spojené s citlivostí dat vašich zákazníků.