Aby byly dárky viditelné na e-shopu, je potřeba zadat ticket, na základě kterého vám upravíme šablonu. Dárky můžou být zobrazeny v košíku nebo na detailu produktu.
V administraci Údržba/Nastavení/Objednávky a sklad přejděte na záložku Dárky.
Dárek musí být již vytvořený produkt v e-shopu. Pokud dárek nechcete mít viditelný na e-shopu, je možné ho skrýt do neaktivní kategorie např. Dárky. Nebo v sekci Volby u produktu, odklikněte checkbox Prodejné samostatně.
Přes zelené tlačítko Přidat zvolíte produkt (dárek) a nastavíte pravidla pro jeho zobrazení.
Dárek může být dostupný:
Nastavit také pokročilá pravidla dárku - po zatrhnutí této možnosti, je možné nastavit dárkům ještě další pravidla. Např. omezit dárek pouze pro určitou kategorii nebo značku.
Pozor, že pravidla fungují vždy jako skupiny. V jedné skupině můžete nastavit několik pravidel a stačí, aby platila jedna skupina pravidel a dárek se přidá do objednávky. Pomocí tlačítka Přidat skupinu pravidel přidáte další skupinu pravidel. Tyto skupiny mají mezi sebou podmínku “nebo”.
Z obrázku je tedy jasné, že dárek by se přidal v případě, že v objednávce je zboží značky Ralp Lauren NEBO obsahuje zboží z kategorie Ponožky.
Jakmile nastavení uložíte, na výpisu dárků je možné ještě nastavení upravit. Zvolte možnost Aktivní pro E-shop nebo Prodejnu, dle toho, kde chcete mít dárek aktivní.
Jakmile máte dárek nastavený a máte od nás již připravené dárky v šabloně, je potřeba zatrhnout checkbox “používat dárky v eshopu”
Dárek může být zobrazen v detailu produktu, třeba takto:
nebo může být zobrazen pouze v košíku, třeba takto: