Operátorský modul

Operátorský modul slouží k vyřizování e-mailů, SMS a telefonů v administraci e-shopu. Tento modul je placený a je potřeba napsat ticket o jeho zapnutí.

Operátoři

Modul operátorů umožňuje vyřizovat e-maily od zákazníků přímo v administraci. K e-mailům je tak rovnou doplněn kontext (zákazníkova objednávka, reklamace atd.) a rozhraní podporuje práci více operátorů zároveň.

V sekci Údržba>Nastavení>Komunikace záložka Operátoři přes tlačítko Přidat vytvoříte schránku operátora. Vytvoří se vám Sběrný e-mail, na který je potřeba přesměrovat konkrétní e-mail, který chcete vyřizovat v administraci. Přesměrování uděláte tam, kde e-maily hostujete.

Vyřizování e-mailů v administraci poté probíhá v sekci Komunikace, kde nově uvidíte záložku Operátoři.

Výhody

Jednoduše tak můžete vyřizovat všechny e-maily z jedné administrace a není potřeba se překlikávat mezi systémy (administrace e-shopu x e-mail). Každý operátor vidí historii komunikace se zákazníkem v jednom vlákně. Lze tak snadno reagovat na e-maily a pokud např.jeden z operátorů onemocní, e-maily jdou delegovat na jiného kolegu nebo jim nastavit datum, kdy e-mail máte začít řešit.

Každý operátor si může nastavit také šablony e-mailu, které slouží pro rychlou odpověď - typicky, kdy operátor odpovídá na jeden a ten samý dotaz několikrát, stačí si vytvořit šablonu e-mailu, kterou uvidí při odpovídání zákazníkovi. Více o šablonách zde.

Vyřizování e-mailů v administraci je vhodné jen pro schránky, které vyřizuje více lidí - například obecný e-mail na dotazy k objednávkám, reklamace a podobně. Naopak není vhodný na “osobní” e-mail majitele e-shopu. Jednoduché rozhodovací pravidlo například může být, jetli je v pořádku, že příchozí e-maily může vidět (a vyřídit) většina zaměstnanců e-shopu.