Přístupové údaje k API propojení si vygenerujete v Podání Online > Služby pro Firmy > Správa B2B profilu > Spravovat
Přístup se ověřuje přes heslo, které přijde na telefon (připojený k danému uživateli jako kontaktní). Pozor, toto heslo má platnost pouze 60 sekund, takže je třeba řešit obratem.
Dostanete se na stránku viz obrázek:
V sekci Správa API klíčů zákazníka zadáte datum od kdy má být token platný a kliknete na Generovat. Údaje poté nastavíte v administraci.
API username = API Token
API heslo = Privátní klíč
ID CČK = ID CČK
ID adresy - vyberte z roletky místo svozu zásilek
Pro jednotlivá střediska je nutné mít kompletní samostatné nastavení (API Token, Privátní klíč, ID CČK, ID adresy)
U každé zásilky se České poště odesílá seznam služeb, které se pro ní mají využít. Standardní služby jako dobírka, vícekusová zásilka nebo doporučené psaní doplní systém automaticky podle typu balíku, dobírky atd – tyto služby jsou v seznamu předzatrženy. Ostatní služby jako například SMS avízo si můžete aktivovat sami podle vašich preferencí (služby mohou mít vliv na cenu balíku). S nastavením vám případně poradí obchodní zástupce České pošty.
Nastavte si, jestli potřebujete vyplňovat každému balíku váhu, rozměry nebo typ krabice. Které údaje jsou povinné záleží na smlouvě s Českou poštou a můžete je zjistit od obchodního zástupce České pošty.
Typy krabice používají obvykle jen nejmenší e-shopy a častější je fakturace podle váhy. Po zapnutí používání typů krabice je v expedici krok navíc, ve kterém se pro každý balík vybírá, jestli je velikost S/M/L. Pokud používáte vždy stejnou kategorii velikosti krabice, je možné výběr vypnout a nastavit tuto velikost mezi služby a doplní se všem balíkům automaticky.