Toto nastavení je ideální zvolit hned na začátku založení e-shopu, abyste měli od samého začátku požadovaný tvar URL adres. Pokud toto nastavení přepnete v průběhu fungování e-shopu, URL adresy se samy nezmění. Změní se až po přepsání názvu (produktu, kategorie..)
V administraci v sekci Údržba>Nastavení>Obecné>SEO je možnost zvolit si tvar URL adresy pro kategorie a zboží. Dále také zvolit prefixy stránek, článků, výrobce, seznamu přání.
Při výběru URL Kategorie a Zboží doporučujeme zvolit adresu, která obsahuje pouze aktuální kategorii.
Příklad adresy pouze z aktuální kategorií a s nadřazenou kategorii.
V druhém příkladu s Nadřazenou kategorii, URL adresa obsahuje název nadřazené i aktuální kategorie.
URL adresa je duležitou součástí SEO a je proto důležité, aby byla napsána správně. Při tvorbě URL adres se doporučuje používat klíčová slova a mít jí co nejkratší. Proto doporučujeme používat jen aktuální název kategorie, zboží.
Další výhodou URL bez nadřazené kategorie je, že v případě, kdy budete kategorii/zboží přesouvat do jiné kategorie, nebude URL obsahovat název té staré kategorie. Pokud nemáte uzamčené URL, nemusíte díky tomu ani URL přesměrovávat.