Nástupce využijete v případech, kdy potřebujete starší verzi produktu nahradit novou. Původní produkt s nastaveným nástupcem funguje pořád stejně, dokud není z webu skrytý (například vyprodáním) a pak je automaticky přesměrování na nastaveného nástupce.
Např. pokud máte hodně zpětných odkazů z různých fór na internetu, kde uvádíte produkt, který už není u vás v prodeji. Zákazník se proklikne na vaší stránku přes daný odkaz a místo toho, aby se mu objevila chybová stránka 404, dojde k jeho přesměrování na novou URL - na nový produkt (nástupce).
Využití je u produktů, které se mění např. pouze rokem (model 2018 nahrazuje model 2019). Typickým příkladem jsou i např. náplně do tiskárny, kdy zákazníka zajímá náplň, která bude pro jeho tiskárnu a už ho nezajímá jestli jste změnili dodavatele (výrobce) apod.
Na detailu produktu, po kliknutí na kolonku Nástupce, zvolíte produkt, který se má po ukončení prodeje (vyprodání) zobrazit jako Nástupce. V našem případě (viz obrázek) bychom zvolili produktu Babetto autosedačka 2020. Jakmile by se autosedačka s označením roku 2019 vyprodala, URL by se automaticky přesměrovala na autosedačku pro aktuální rok, tj. 2020.
Další možností jak předejít chybové stránce 404 je zobrazit speciálně upravenou stránku s informací o ukončení prodeje. Využijete v případech, kdy se např. nejedná o stejný model, ale dodavatel produkt nahradil zcela jiným produktem.
Tuto stránku vám rádi připravíme, je potřeba nám ale zadat ticket a nejlépe zaslat i grafiku jak stránka má vypadat. Na této stránce zázkazník jasně uvidí, že prodej produktu byl ukončen. Navíc ho můžete odkázat na jiné alternativy produktu - viz také obrázek.