Přímo v pokladně je možné řešit skladové přesuny zboží. Pokud například přijde objednávka na poslední kus zboží, který je vystavený, v pokladně se může zobrazit notifikace, položka se zaklidí do skladu a v pokladně odklikne.
Jaké položky se nabízí k převodu řeší interní logistika.
Jaké sklady se takto nabízí záleží na nastavení “Příprava převodů” v detailu pokladny a pro každou prodejnu může být vhodný jiný postup.
Pokud na prodejně pracuje jeden člověk, tak bude praktické nastavit všechny místní sklady k zobrazení v pokladně.
U prodejen s více pokladnami může být vhodné nastavit všem pokladnám přípravu položek z prodejní plochy a jedné (méně vytížené) pokladně nastavit všechny sklady. Případně pokud má prodejna vlastního skladníka, tak nemusí být nastaven žádný sklad k zaklízeí přes pokladnu a může zaklízení řešit pouze skladník ze svého rozhraní (Sklady / Interní logistika) nebo přes mobilní terminál.
Pokud má středisko expediční sklad, tak ten obvykle řeší jak přípravu osobních odběrů (spolu s balením zásilek), tak přípravu položek. Na pokladně pak dává smysl zobrazit hlavně zaklízení z prodejní plochy (jsou nejblíže) nebo celé zaklízení nechat na skladu.
Převodem zboží vznikne dokument převodky, který má čárový kód a cestuje se zbožím mezi středisky. Pokud se zboží přijímá na pokladně, tak je možné buď přímo pípnout čárový kód převodky v pokladně nebo na záložce “naskladnění” jsou vypsány všechny převodky, které jsou na cestě na prodejnu.
V rozhraní je možné spustit kontrolu a opípat všechny položky pro ověření. Po kliknutí “naskladnit” se celá převodka naskladní na daný sklad.
Při příjmu připravených osobních odběrů (pokud se nepřipravují přímo na pokladně) dojde nejen k naskladnění objednávky na správný sklad, ale rovnou také k informování zákazníka přes email a SMS (podle nastavení).