Komisní prodej aktuálně funguje pouze při propojení s účetnictvím Flexibee.
Na straně eshopu nejsou skladové zásoby nijak rozlišovány a jsou počítány dohromady standardní i komisní kusy. Při běžné práci v eshopu tak nikdy neřešíte, kolik kusů máte v jakém stavu. Zboží je rozděleno až ve Flexibee. Z toho důvodu je potřeba v Nastavení pro každý regál vybrat, který sklad Flexibee se použije pro standardní zboží a který pro komisní.
Při zakládání příjemky stačí vybrat, že jde o komisní zboží. Proces naskladnění pak probíhá zcela stejně jako u standardního zboží. Po uzavření příjemky se ale zboží ve Flexibee naskladní na komisní sklad.
Při vyskladnění zboží při prodeji se nejprve zkontroluje stav standardního skladu a komisního. Může dojít k těmto situacím:
Z pohledu uživatele administrace tyto úkony nejsou vidět. Případně přeskladnění z komisního skladu probíhají na pozadí a tyto doklady ani nejsou v administraci vidět. Uživatel administrace tak při expedici objednávky nijak nepozná rozdíl mezi komisním prodejem a normálním.