Nastavení vyloučení/přidání produktu z/do dopravy

Pokud chcete určitou dopravu mít pouze pro některé produkty, nebo naopak vyloučit některé produkty z určité dopravy, je možné použít tzv. filtr u dopravy.

Vyloučení produktů z dopravy

Příklad: Prodáváte produkty, které nelze zaslat dopravcem, pouze přes osobní odběr.

Postup:

  1. Vytvoříte si štítek s názvem např. Pouze osobní odběr v sekci /admin/katalog/#stitky
  2. Štítek nechcete Zobrazit v e-shopu
  3. V nastavení dodání /admin/nastaveni/dodani je potřeba ke všem dopravám (kromě osobního odběru) přidat filtr s tímto štítkem
  4. K produktům, které mají být vyloučené z těchto doprav, je potřeba tento štítek přidat. V detailu každého produktu najdete tento štítek umístěný zde:

Štítek můžete hromadně přidat k produktům v kategorii. Označte všechny produkty a přes roletku hromadné akce, štítek k produktům přidejte.

Postup vyloučení produktů z dopravy najdete také na tomto videu:

Přidání produktů do dopravy

Stejně tak, jak můžete dopravu u produktu vyloučit, tak můžete mít určitou dopravu pouze pro několik vybraných produktů.

Příklad: Určité produkty mají mít dopravu zdarma.

Postup:

  1. Vytvořte si dopravu s dodáním Zdarma.
  2. Vytvoříte si štítek s názvem např. Doprava zdarma /admin/katalog/#stitky
  3. Štítek nechcete Zobrazit v e-shopu
  4. V nastavení dodání /admin/nastaveni/dodani je potřeba ke všem dopravám přidat filtr s tímto štítkem

Štítek můžete hromadně přidat k produktům v kategorii. Označte všechny produkty a přes roletku hromadné akce, štítek k produktům přidejte.