Používá se v reportech s výkonem jednotlivých pokladních na prodejně. Filtr umožňuje odfiltrovat pokladní, které nejsou aktivní. Řídí se nastavením v sekci “správci eshopu.”
Slouží k filtrování produktů podle vlastností, které nejsou běžný parametr (barva, velikost). Pokud e-shop potřebuje filtrovat produkty podle jiných vlastností, které jsou specifické jen pro něj, může k tomu použít právě tento Atribut 1. Data se importují z parametru produktu.
Lze filtrovat do úrovně 4. podkategorie:
Filtruje objednávky a účtenky podle místa jejich vzniku.
Filtruje produkty podle parametru kolekce.
Filtruje na online objednávky v eshopu, které vytvořili pokladní vybrané prodejny.
Vyfiltruje objednávky, které byly vyzvednuty na vybrané prodejně, a účtenkové prodeje na vybrané prodejně.
Využívá se k určování potřebných zásob on-site na prodejně.
Možnost filtrovat časové období ne podle přesného data, ale například jako:
Filtruje produkty podle parametru sezóna. Sezóna může být například “2023 jaro” a bude pak snadno vidět, jak se doprodávají loňské novinky.
Produkty je možné filtrovat podle toho, zda jsou na kartě produktu označené jako služba. Typicky se jedná o služby či servis jako například: dárkové balení, výměna součástky, pojištění, apd.
Vysvětleno zde.
Filtr vyfiltruje prodané položky podle toho, jakým způsobem byly prodány. Například jako běžné zboží, součást kompletu, nebo jako dárek k nákupu. Typ prodeje položky:
Upozornění: Pokud zatrhnete zároveň “komplet” i “položka kompletu” jedná se o duplicitu! Více vysvětlení ke kompletům zde.
Filtruje objednávky podle doručovací adresy.