Velkoobchodní XML

Každý registrovaný uživatel má svoji adresu XML, která je v detailu uživatele v administraci.

XML má následující strukturu.

product

  • link – url v eshopu
  • name – název
  • code –unikátní kód pro objednání
  • ean – čárový kód
  • manufacturer – název výrobce/značky
  • pricesource – hodnota „product“, pokud nemá varianty, nebo všechny varianty mají stejnou cenu | hodnota „variant“, pokud se cena liší u variant – například u velikostí balení
  • price_vat (cena včetně daně)
  • price_original_vat (doporučená/původní cena včetně daně)
  • vat (daňová sazba – např. 21)
  • defimg – URL hlavního obrázku produktu
  • img – URL dalšího obrázku (tag img se může opakovat vícekrát prvíce obrázků)
  • avaibility_h – dostupnost v hodinách (48 = 2 dny, 0 = skladem)
  • avaibility_q – dostupnost počtu kusů na skladě (0 = neskladem, > 0 = skladem)
  • avaibility – dostupnost slovně
  • category – kategorie (např. „Kočárky | Autosedačky | 0-13kg“)
  • description – krátký popis
  • fulldescription – dlouhý popis
  • file – URL na soubor s manuálem, specifikací apod. Může se vyskytovat vícekrát nebo vůbec.
  • variant – varianta produktu (barva, velikost, …), tag „variant“ se může opakovat, pokud je více variant
    • name – název varianty
    • code – unikátní kód probjednání
    • ean – čárový kód
    • price_vat – cena včetně daně (pouze pokud je pricesource „variant“)
    • price_original_vat – doporučená/původní cena včetně daně (pouze pokud je pricesource “variant”)
    • img – url obrázku varianty
    • avaibility_h – dostupnost v hodinách (48 = 2 dny, 0 = skladem)
    • avaibility_q – dostupnost počtu kusů na skladě (0 = neskladem, > 0 = skladem)
    • avaibility – dostupnost slovně

Pokud má produkt varianty, neuvádí dostupnost přímo pro produkt, ale až pro jednotlivé varianty. Podobně cena je buď u produktu nebo variant podle tagu „pricesource“.

XML soubor by měl být dostupný přes URL (případně s nějakým parametrem jako heslo), kde by měl být aktualizován v rozumných intervalech. Pokud jde velký katalog, měl by být vždy již předpřipraven a ne vytvářen až po požadavku.

Kód produktu musí být zcela unikátní a stejně tak kód varianty. Kód produktu pak bude třeba „ABC“ a kód jeho varianty „ABC-XL“. Pokud mají všechny varianty stejný EAN, bude u všech uveden stejný. Pokud se produkt prodává v různých barvách a velikostech, musí být vytvořeny varianty (variant) jako všechny dostupné kombinace s vlastními kódy. Varianty se pak mohou jmenovat například „červená / XL“.

Produkty s více variantami budou mít v XML jen jednu značku „product“, která bude obsahovat více značek „variant“

URL obrázků by měly vést na obrázky v plném rozlišení a bez vodotisku.

V případě dotazů nás kontaktujte – viz https://www.simplia.cz/kontakt