Každý registrovaný uživatel má svoji adresu XML, která je v detailu uživatele v administraci.
XML má následující strukturu.
product
link – url v eshopu
name – název
code –unikátní kód pro objednání
ean – čárový kód
manufacturer – název výrobce/značky
pricesource – hodnota „product“, pokud nemá varianty, nebo všechny varianty mají stejnou cenu | hodnota „variant“, pokud se cena liší u variant – například u velikostí balení
price_vat (cena včetně daně)
price_original_vat (doporučená/původní cena včetně daně)
vat (daňová sazba – např. 21)
defimg – URL hlavního obrázku produktu
img – URL dalšího obrázku (tag img se může opakovat vícekrát prvíce obrázků)
avaibility_q – dostupnost počtu kusů na skladě (0 = neskladem, > 0 = skladem)
avaibility – dostupnost slovně
Pokud má produkt varianty, neuvádí dostupnost přímo pro produkt, ale až pro jednotlivé varianty. Podobně cena je buď u produktu nebo variant podle tagu „pricesource“.
XML soubor by měl být dostupný přes URL (případně s nějakým parametrem jako heslo), kde by měl být aktualizován v rozumných intervalech. Pokud jde velký katalog, měl by být vždy již předpřipraven a ne vytvářen až po požadavku.
Kód produktu musí být zcela unikátní a stejně tak kód varianty. Kód produktu pak bude třeba „ABC“ a kód jeho varianty „ABC-XL“. Pokud mají všechny varianty stejný EAN, bude u všech uveden stejný. Pokud se produkt prodává v různých barvách a velikostech, musí být vytvořeny varianty (variant) jako všechny dostupné kombinace s vlastními kódy. Varianty se pak mohou jmenovat například „červená / XL“.
Produkty s více variantami budou mít v XML jen jednu značku „product“, která bude obsahovat více značek „variant“
URL obrázků by měly vést na obrázky v plném rozlišení a bez vodotisku.